Wij streven ernaar om al onze cliënten tijdig de nodige zorg te bieden. Om deze reden hebben wij voor alle afspraken een 24-uurs annuleringsbeleid ingevoerd.


Wij begrijpen dat het soms niet allemaal volgens planning gaat en afspraken verplaatst of geannuleerd moeten worden. Wij verzoeken u echter vriendelijk om minimaal 24 uur van tevoren uw afspraak af te zeggen of te verplaatsen. Hierdoor kunnen wij het tijdslot aanbieden aan een andere klant die mogelijk op een afspraak wacht.


Als u binnen 24 uur voor uw afspraak annuleert of een nieuwe afspraak maakt, worden er kosten in rekening gebracht

Indien u niet op uw afspraak verschijnt en geen bericht afgeeft, worden de volledige kosten van de dienstverlening in rekening gebracht.


Als u te laat bent, behouden wij ons het recht voor om uw behandeling in te korten. De door u geboekte dienst wordt volledig in rekening gebracht. Bent u meer dan 15 minuten te laat en hebben wij vanwege de timing niet genoeg tijd om de service uit te voeren, dan wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.


Wij stellen uw begrip en medewerking bij het volgen van ons annuleringsbeleid op prijs. Ons doel is om de best mogelijke service te bieden aan al onze klanten, en dit beleid helpt ons dat doel te bereiken door ervoor te zorgen dat de tijd van onze huidspecialisten efficiënt en effectief wordt gebruikt.


Ik heb dit beleid gelezen en begrijp dat ik minimaal 24 uur van tevoren een afspraak moet verzetten of annuleren. Als ik niet minstens 24 uur van tevoren contact opneem met het kantoor, worden de toepasselijke annuleringskosten in rekening gebracht.


  • Openingsuren

  • Dinsdag: 09u - 17:00
    Woensdag: 09u - 11:45
    Donderdag: 09u - 22:00
    Vrijdag: 09:00 -17:00

  • Betaalmethodes
    • Bancontact